ما همواره بر این اصل تاکید داریم که حفظ مشتریان از مهمترین اصول رشد و پیشرفت یک فروشگاه است. آن دسته از مشتریان که از ارائه محصولات و خدمات ما ناراضی هستند می توانند مراتب اعتراض و شکایت خود را به مدیر سایت ارسال کنند. این اطمینان به شما داده می شود در کمترین زمان ممکن به شکایت شما رسیدگی خواهد شد.
مشتریان گرامی می توانند جهت رسیدگی به شکایات یا بیان ایرادات از طریق زیر اقدام نمایند:
۱- ارسال ایمیل به business.capitankala@gmail.com
۲- ارسال پیامک به شماره تلفن 09167150271
با ارسال پیامک با موضوع شکایت به شماره فوق مدیریت سایت تا 48 ساعت بعد از پیامک با شما تماس می گیرد.
از صبر و شکیبای شما سپاسگزاریم.